tirsdag 25. november 2008

Oppsummering

Hva ble din favoritt 23 ting?
Wikidoc og Googledoc dekker behov jeg allerede har hatt. En stor lettelse å finne disse.

Har dette programmet hatt noen innvirkning på deg og dine læringsmål. Har du fått lyst til å lære mer?
Definnitivt!

Er det noe som har overrasket deg i løpet av kurset, noe du synes var spesielt nyttig å lære?
Som daglig nettbruker og i egne øyne ganske oppegående på data, var det en anelse ubehagelig å oppdage hvor langt bak i leksa jeg hadde kommet. Det var herlig med en så massiv oppgradering. Synes det har vært nyttig å lage bloggen og å hente inn og på den måten redigere ting man finner på nettet.

Forslag til forbedringer av kursopplegget?
Jo altså det går, eller iallefall bør det gå, MYE mer tid enn stipulert. Det bør man kanskje ikke si høyt så nye kursdeltagere hører det... Men helt klart sammenheng mellom tidsbruk og utbytte.

Andre tjenester du hadde ønsket å ha med i opplegget?
Kanhende litt mer om praktisk layout hadde vært noe...

Og sist, men ikke minst…
Dersom et nytt kurs ble tilbudt, ville du da ha ønsket å delta?
JA!

2 kommentarer:

Inger sa...

Grattis, du er ferdig!!!
Så lurt å samarbeide, jeg tenker bedre når jeg kan snakke om tinene samtidig som jeg gjør dem ;-)
Når vil du komme å drikke vin?

ab sa...

Så fint å få en gratulasjonsmelding!
Nå har vi jo en veldig god grunn til å feire, så vin... når som helst i grunnen, bortsett fra onsadg kvelder.