fredag 14. november 2008

Knappgalleri for Google-verktøylinjen

Ikke alt er på plass.
Jeg går igjennom tingene og ser at følgende ikke er inne i jevnlig bruk:
03 Atom og RSSfeeds
04 MSN
05 Bilder og tagger er i gang, (men samlingen er stor)
08 Podkast
10 Musikk
11 Bøker

Så jeg prøver meg frem og har valgt ut noen få ting jeg vil ha som RSS feed, evt på en egen meny i igoogle, en egen knapp eller som en link i bloggen. Det gikk ikke på første forsøk.

Knappgalleri for Google-verktøylinjen
Test
Betyr dette at det jeg skriver her kommer i bloggen min?
Dette var jo ganske merkelig, jeg prøver snarveier og vet ikke sikkert hva som foregår men dette hade jeg håpet skulle være en link fra NRKs Kulturnytt i stedet viste det seg at det var en snarvei til å skrive inn i bloggen min...

Ingen kommentarer: