torsdag 30. oktober 2008

Oppsummering så langt

Jeg går igjennom punkyene og ser om jeg får det til å virke:
Gmail/lese nettmail: OK
Blogg: OK
RSS/Atom: Bobbob, men jeg følger bloggene jeg har lagt inn på min bloggside,
har lagt merke til at skriften forandrer seg til blått når det har kommet noe nytt.
Tror også at kaoset løser seg når jeg kommer til ting 14.
Direkte komunikasjon: Er i gang med chatting på MSN, med sønnen min som begynte samtidig. Han har blitt kjempegod og hjelper meg litt. Vi har litt konkurranse i å finne stilige ting å legge inn i skriften. Artig.
Bilder og Tagger: Klarer å hente bilder fra Flickr og har laget meg en konto. Den blir mere brukt etter hvert.
Vennesteder: Facebook, Fjæsbok, eller Fjaseboka, tok meg litt og eg glemmer at jeg lærer.
Litt som å synge til arbeidet, eller være på fest...
Wiki: Klart et nyttig verktøy som jeg umiddelbart begynner å jobbe med, umiddelbart!
Podkasting: Ja... Klæbber litt rundt og får til å høre på radio, men vet ikke helt hvorfor, klart område jeg bør øve mer på.
Jeg går videre og tar tilbakeblikk som dette innimellom, samtidig med å prøve igjen på nytt. Har brukt noen hele dager nå og det er nyttig.
Krevende å prøve å henge på Liv :-)

Ingen kommentarer: